Το supercar LFA αποτελεί το καμάρι της Lexus και όχι άδικα, με μόλις 500 μοντέλα να κατασκευάζονται το διάστημα 2010-2012. Υπάρχει όμως μια εκδοχή του, που έχει κυκλοφορήσει μόνο σε δύο εκδόσεις και έχει χαρακτηριστικά που δεν εντοπίζονται σε κανένα άλλο LFA.
Δημοσίευμα του CARBUZZ έγραψε ότι πρόκειται για το Lexus LFA Spider που κυκλοφόρησε σε λευκό και κίτρινο χρώμα, αλλά ποτέ δεν βγήκε προς πώληση. Μάλιστα, η Lexus και η Toyota δεν διατηρούν πολλές φωτογραφίες των δύο πρωτοτύπων στο αρχείο τους και όσες υπάρχουν δεν είναι της καλύτερης ποιότητας.
Τα δύο οχήματα εμφανίζονται κατά καιρούς σε εκθέσεις και εκδηλώσεις, με τον Αμερικανό παρουσιαστή και κωμικό Jay Leno να είναι ένας από τους τυχερούς που οδήγησαν ένα από αυτά.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι εκδόσεις Spider έχουν ελάχιστες διαφορές με το LFA, αλλά είναι μοναδικές. Η ιστορία τους αρχίζει το μακρινό 2000, όταν η Lexus άρχισε να αναπτύσσει το LFA και έψαχνε διάφορες παραλλαγές.
Τότε, παρουσιάστηκαν ως ιδέα, αλλά απορρίφθηκε. Το 2008 όμως, άλλαξαν τα δεδομένα μετά την παρουσίαση του LF-A Roadster στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Έκτοτε, οι υπεύθυνοι της Lexus ζήτησαν να δουν ένα LFA σε έκδοση κάμπριο και λίγο πριν ξεκινήσει η παραγωγή του βασικού μοντέλου το 2010, κατασκευάστηκαν οι δύο σπάνιες εκδόσεις.
Τα αμάξια έγιναν δεκτά με ενθουσιασμό στην Lexus, αλλά η χαρά γρήγορα καταλάγιασε, εξαιτίας του υπέρογκου κόστους του αυτοκινήτου. Τα τελικά στοιχεία έδειξαν ότι η τελική τιμή θα έπρεπε να ξεπερνάει κατά πάρα πολύ το ποσό των 800.000 δολαρίων, που είναι το ελάχιστο για μια Lexus LFA.
Με τον κίνδυνο να μην πουλήσει το βασικό μοντέλο λοιπόν, εγκαταλείφθηκε το εγχείρημα και έκτοτε τα δύο αμάξια βγαίνουν από το γκαράζ, μόνο και μόνο για να παρουσιαστούν σε εκθέσεις, παρά το γεγονός ότι φέρουν τεχνικά χαρακτηριστικά που δεν υπάρχουν σε κανένα άλλο LFA.