Γίνε ο πιο πετυχημένος blogger

0
62
content marketing

 Γίνε ο πιο πετυχημένος blogger.

Θέλεις να μάθεις πως θα γίνεις ο πιο πετυχημένος blogger; Στο content marketing βρίσκεται η απάντηση.

Πώς θα βελτιώσετε τις δεξιότητές σας όταν γράφετε άρθρα; Θέλετε τα post στο blog σας να κεντρίζουν περισσότερο το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας;

Γράψτε μια συναρπαστική εισαγωγή. Γράψτε μικρές παραγράφους με τίτλους που αναφέρουν τα οφέλη για τον αναγνώστη. Δημιουργήστε περιεχόμενο που μπορεί να διαβαστεί διαγώνια. Προσθέστε εικόνες.

Κρατήστε το απλό

1. Αναφερθείτε σε έννοιες και ιδέες που το κοινό σας κατανοεί.
2. Μοιράστε το περιεχόμενο σε λίστες και βήματα.
3. Ενθαρρύνετε τις ερωτήσεις για καλύτερη κατανόηση.

Βρείτε πρωτότυπες ιδέες και τα πιο πρόσφατα νέα

1. Τα top trending searches στο Google είναι μια πολύ καλή αρχή.
2. Τσεκάρετε το News Feed στα Social Media. Έτσι, θα μάθετε τι βρίσκεται στην κορυφή του ενδιαφέροντος στον κλάδο σας.
3. Να είστε καλοί ακροατές.

Καθιερώστε το δικό σας στυλ

Πειραματιστείτε με το στυλ σας και προσπαθήστε να κάνετε τη διαφορά. Μην αντιγράφετε τους άλλους. Για να γίνετε πετυχημένος blogger, χρειάζεστε ποιοτικό content marketing.
«Η τέχνη του marketing είναι η τέχνη του να χτίζεις brand. Αν δεν είσαι brand, τότε είσαι απλά ένα εμπόρευμα και το μόνο που θα παίζει ρόλο θα είναι η τιμή. Νικητής θα είναι μόνο αυτός που πουλάει φθηνά.»

Δημιουργήστε συναρπαστική εισαγωγή

Agree – Συμφωνήστε: Ξεκινήστε με κάτι, με το οποίο ο αναγνώστης συμφωνεί. Αυτό δείχνει φροντίδα και κατανόηση του προβλήματός τους.
Promise – Υποσχεθείτε: Δώστε στον αναγνώστη τη δυνατότητα για έναν καλύτερο κόσμο, ότι δηλαδή υπάρχει ένας ευκολότερος τρόπος για αυτόν.
Preview – Παρουσιάστε: Πείτε στους αναγνώστες τι έχετε να τους προσφέρετε.

Μειώστε τα μηνύματα πώλησης

Το 97% των ερωτηθέντων σε έρευνα της Demand Gen συμφώνησαν ότι οι marketers θα πρέπει να μειώσουν την απευθείας πώληση και να βελτιώσουν το περιεχόμενο.

Κάντε μια ερώτηση που ωθεί σε σκέψη

«Εσείς τι νομίζετε για αυτό;»
Δώστε στους αναγνώστες την ευκαιρία να εκφραστούν Κάντε μια ερώτηση στην αρχή, για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους και να θέλουν να διαβάσουν τη συνέχεια. Θέστε μια ερώτηση στο τέλος του άρθρου, για να τους ωθήσετε να κάνουν ένα σχόλιο ή μια άλλη ερώτηση.

Χρησιμοποιήστε τίτλους

Οι αναγνώστες σας θέλουν να ξέρουν τι υπάρχει για αυτούς μέσα στο άρθρο. Δώστε συναισθηματική αξία του τίτλου σας.
Δομήστε το περιεχόμενο για να μπορεί να διαβαστεί διαγώνια
Το 81% των χρηστών διαβάζουν μόνο διαγώνια το περιεχόμενο που βρίσκουν online. Έρευνα δείχνει ότι χρήστες διαβάζουν μόνο ένα 20-28% των λέξεων ενός online κειμένου.

Χρησιμοποιήστε bullet points που κάνουν εμφανές το περιεχόμενο. Αφήνετε κενά, για ευκολότερη ανάγνωση.
Κάντε διαμόρφωση στο κείμενό σας χρησιμοποιώντας Bold και Italics.

Χρησιμοποιήστε ωραίες εικόνες/ φωτογραφίες που αυξάνουν την απόδοση

Τα views, κατά μέσο όρο, αυξάνονται κατά 94%, αν ένα δημοσιευμένο άρθρο έχει σχετικές καικαλές φωτογραφίες ή infographic σε σχέση με κάποιο της ίδιας κατηγορίας που δεν έχει.

Μπορείτε να προσθέσετε χιούμορ στις εικόνες ή να δημιουργήσετε δικές σας εικόνες για χρήση στα social media.

Χρησιμοποιήστε γραφικά, infographic και video
Δημιουργήστε το δικό σας πρωτότυπο υλικό.
Γίνετε καλύτεροι αφηγητές

Πώς θα γίνει αυτό;

1. Μάθετε το κοινό σας κάνοντας έρευνα γι αυτό.
2. Χρειάζεστε πρωταγωνιστή και αυτός είναι ο πελάτης σας.
3. Χρειάζεστε στόχο και διαδικασία να τον επιτύχετε.
4. Χρειάζεστε ένα ηθικό δίδαγμα, ένα συμπέρασμα που να ανακουφίζει και να πείθει τον πελάτη σας.

Και ως επίλογο, κάντε πάντα καλή έρευνα πάνω στο θέμα σας. Πρέπει να είστε και να φαίνεται ότι το ξέρετε καλά! Προβάλετε με τον καλύτερο τρόπο αυτά που θέλετε να “μείνουν” στους αναγνώστες σας. Έτσι, δεν θα είστε μακριά από το να γίνετε ένας πραγματικά πετυχημένος blogger, χάρη στο content marketing. Καλή επιτυχία!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.