Ντοκιμαντέρ για την «αυτοκρατορία του Ρούπερτ Μέρντοχ» ετοιμάζει το BBC

54


Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018, 14:06

Το BBC Two έχει παραγγείλει μια σειρά ντοκιμαντέρ που διερευνά την επιρροή που άσκησε «η αυτοκρατορία του Ρούπερτ Μέρντοχ» σε ολόκληρο τον βρετανικό Τύπο.Η σειρά με προσωρινό τίτλο «A Tabloid Empires» (Μία Αυτοκρατορία Ταμπλόιντ) θα καλύψει την περίοδο 1997-2012 και θα εξετάσει λεπτομερώς πώς ο μαζικής κυκλοφορίας Τύπος επηρέασε την πολιτική και τον τρόπο ζωής στη Βρετανία που βυθιζόταν από σκάνδαλο σε σκάνδαλο – από τηλεφωνικές υποκλοπές μέχρι διαφθορά με κορύφωση τις απίστευτες αποκαλύψεις της έκθεσης Leveson.Κάθε ένα από τα τρία ωριαία μέρη της σειράς ντοκιμαντέρ θα αξιοποιήσει υλικό από αρχεία, συμπληρωμένο από αποκλειστικές συνεντεύξεις για να αναλύσει μία από τις πιο σκοτεινές στιγμές της σύγχρονής εποχής, όπως αναφέρει το BBC. Η εβδομαδιαία ταμπλόιντ εφημερίδα «News of the World» έκλεισε μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου με τις τηλεφωνικές υποκλοπές, αλλά ο Ρούπερτ Μέρντοχ είναι ακόμη ιδιοκτήτης των εφημερίδων The Times και The Sun στη Βρετανία. Τα ζητήματα της δημοσιότητας και της ιδιωτικότητας, του λαϊκισμού, της πόλωσης θα εξεταστούν στη σειρά που παρουσιάζει μία εικόνα της Βρετανίας του 21ου αιώνα μέσω μιας από τις πιο ισχυρές μορφές των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και μία από τις πιο ταραγμένες περιόδους της πρόσφατης ιστορίας.Όπως σημειώνει το Variety, ο Μέρντοχ έχει ανταγωνιστική σχέση με το BBC, για το οποίο εκφράζει παράπονα ότι απολαμβάνει αθέμιτο πλεονέκτημα ως δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας.
Ο Αυστραλός μεγιστάνας των ΜΜΕ αγόρασε το 1968 τις εφημερίδας «News of the World» και «The Sun».Την παραγωγή έχει αναλάβει η 72 Films που βρίσκεται πίσω από το ντοκιμαντέρ «The House of Assad» για τη δυναστεία των Άσαντ στη Συρία. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018, 14:06

Πηγή

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ