Πώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας τις περιόδους των εορτών

0
344
Πώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας τις περιόδους των εορτών

Πώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας τις περιόδους των εορτών.

Για πολλά επαγγέλματα οι γιορτές μπορεί να σημαίνουν το 50%. Ή και παραπάνω του ετήσιου τζίρου τους. Οπότε όλα πρέπει να πάνε καλά και χωρίς προβλήματα. Γι αυτό θα πρέπει να υπάρξει μια στοιχειώδης προετοιμασία.

Στο παρακάτω άρθρο θα βρείτε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν σ’ αυτή την κατεύθυνση.

Αναλύστε την τρέχουσα κατάταξή σας

Ποια είναι η συνολική εικόνα της ιστοσελίδας σας όσον αφορά το SEO; Υπάρχουν κάποια σημεία που δεν έχετε δουλέψει ιδιαίτερα και που χρειάζονται περισσότερη προσοχή; Μπορεί να εκπλαγείτε από το πόσο λίγες απλές αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν την τρέχουσα κατάταξή σας. Οπότε πρέπει πρώτα να αρχίσετε να εργάζεστε σε αυτές. Βάλτε κάτω το SEO Audit Report και διορθώστε όσα περισσότερα σημεία μπορείτε.

Από την άλλη πλευρά, ελέγξτε επίσης τι κάνετε καλά. Εάν έχετε μια σαφή ιδέα για το τι λειτουργεί καλά στον ιστότοπό σας, μπορείτε να εφαρμόσετε τις ίδιες αρχές στις σελίδες των γιορτινών περιόδων σας που επικοινωνούν τις ειδικές προσφορές ή προϊόντα.

Δουλέψτε στους τίτλους και τις περιγραφές προϊόντων

Οι άνθρωποι πλοηγούνται περισσότερο από ποτέ στις γιορτινές περιόδους. Οπότε ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο του website. Τους τίτλους και τις περιγραφές των προϊόντων σας.

Οι τίτλοι και οι περιγραφές των προϊόντων σας έχουν άμεσο αντίκτυπο στα ποσοστά των κλικ που θα γίνουν, επομένως θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι έχουν βελτιστοποιηθεί σωστά.

Όπως το περιεχόμενο της ιστοσελίδας πρέπει να είναι πρωτότυπο και ποιοτικό, το ίδιο σημαντικό είναι να γράφετε ποιοτικούς τίτλους και περιγραφές με τρόπο που να προσελκύουν ειδικά τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, ενώ εξακολουθούν να περιέχουν τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πραγματικά να καταλάβετε ποιοι είναι οι πελάτες σας και που απευθύνεστε, ώστε αυτό να σας βοηθήσει να καταλάβετε τι ψάχνουν κατά τη διάρκεια κάθε εορταστικής περιόδου.

Δοκιμάστε να προσαρμόσετε τους τίτλους και τις περιγραφές προϊόντων σας για τους πελάτες που αγοράζουν δώρα, αντί για το τυπικό κοινό-στόχος. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχετε περισσότερο ποιοτικές πληροφορίες σε άτομα που ενδέχεται να μην έχουν ιδέα για το προϊόν σας.

Λάβετε υπόψιν τους χρόνους φόρτωσης

Πώς είναι οι χρόνοι φόρτωσής σας; Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι ακόμη και μια καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου στους χρόνους φόρτωσης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση κατά 16% της δυσαρέσκειας των πελατών. Μπορεί επίσης να μειώσει τα ποσοστά μετατροπής κατά 7%. Κατά την περίοδο των εορτών, δεν μπορείτε να έχετε τέτοια ποσοστά. Το θέμα είναι περισσότερο περίπλοκο. Αλλά και συνάμα απλό.

Ενώ οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν εικασίες σχετικά με το πόσο οι χρόνοι φόρτωσης επηρεάζουν τις συνολικές σας βαθμολογίες, είναι σαφές ότι αυτοί επηρεάζουν την ικανότητά σας να μετατρέπετε τυχαίους επισκέπτες σε πελάτες που πληρώνουν.

Εάν οι χρόνοι φόρτωσής σας υποφέρουν, ξεκινήστε εξετάζοντας τις φωτογραφίες στον ιστότοπό σας. Οι φωτογραφίες είναι ένας από τους μεγαλύτερους ενόχους για τους μεγαλύτερους χρόνους φόρτωσης. Φτιάξτε το μέγεθός τους. Θα επιταχύνετε τα πράγματα.

Επίσης, αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα μετά από αυτό, ίσως είναι καιρός να ελέγξετε λίγο πιο βαθιά την αρχιτεκτονική του ιστοτόπου σας. Και να εξετάσετε άλλους τρόπους για να μειώσετε την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας.

Μην αγνοήσετε τις κινητές συσκευές

Όπως γνωρίζετε, όλο και περισσότεροι καταναλωτές ψωνίζουν από τα κινητά και τα tablet τους. Σε σημείο που δεν μπορείτε να αγνοήσετε τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για κινητά τηλέφωνα. Τι σημαίνει αυτό;

Εάν ο ιστότοπός σας δεν μπορεί να προσφέρει μια γρήγορη και διαισθητική εμπειρία πλοήγησης από κινητές συσκευές, πιθανότατα θα χάσετε τη συγκεκριμένη πώληση.

Εμπλέξτε τους πελάτες σας μέσω των κοινωνικών δικτύων

Τις γιορτές είναι γνωστό πως τα social media “παίρνουν φωτιά”. Οπότε τι πιο απλό για μια εταιρεία από το να διπλασιάσει ή και να τριπλασιάσει την παρουσία της στα κοινωνικά δίκτυα. Πως; Με ένα πιο επιθετικό Social media marketing. Που θα φέρει άμεσα πωλήσεις.

Το Facebook, το Instagram και το Twitter είναι πολύτιμα εργαλεία για την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Και θα σας βοηθήσουν πολύ στην προώθηση των εορταστικών προϊόντων. Ή των προσφορών σας και για την αύξηση επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας στις γιορτές.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.