Ξεκινάμε σήμερα με τη μεγάλη είδηση. Την επιστροφή της MG στην Ελλάδα. Της εμβληματικής φίρμας με ιστορία 100 ετών. Στις 14 Σεπτεμβρίου ο Όμιλος Συγγελίδη σε πανελλαδική παρουσίαση αναφέρθηκε στους στόχους που έχει για την νέα εταιρία που βάζει κάτω από την ομπρέλα του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η MG Motor μετά από 100 χρόνια ζωής, με μοντέλα που έγραψαν χρυσές σελίδες στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης έκανε το μεγάλο άλμα. Ο κολοσσός της SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation), ανέλαβε να σχεδιάσει από την αρχή τα νέα μοντέλα της MG και πρέπει να επισημάνουμε ότι είναι εντυπωσιακά.
Η MG είναι μια εμβληματική μάρκα, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά. Στο πρώτο εξάμηνο του 2023 -μετά την επανεισαγωγή της στην Ευρώπη- οι πωλήσεις έφθασαν τις 118.000. Η MG επαναπροσδιορίζει τον όρο του «Value for Money» και προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους να αποκτήσουν το αυτοκίνητο με τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η SAIC Motor που είναι ένας από τους σημαντικότερους κατασκευαστές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία εμπιστεύτηκε την MG στον Όμιλο Συγγελίδη και έτσι ξεκίνησε μια μεγάλη συνεργασία.Στην Ελλάδα ο όμιλος Συγγελίδη θα έχει όλα τα μοντέλα της φίρμας για να μπορέσουν οι υποψήφιοι αγοραστές να επιλέξουν εύκολα το μοντέλο της αρεσκείας τους. Αναμένουμε τις δελεαστικές προτάσεις που θα αφορούν τα νέα μοντέλα της MG. Προτάσεις που θα ανακατέψουν για τα καλά την τράπουλα στο χώρο της αυτοκίνησης.
Περνάμε στο δεύτερο θέμα που αφορά τις ταξινομήσεις του Αυγούστου. Οι γραμμές παραγωγής των αυτοκινητοβιομηχανιών μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των αντιπροσωπειών στην Ευρώπη. Το «νερό μπήκε στο αυλάκι- και η αγορά του αυτοκινήτου έχει ρυθμούς προ Covid εποχής. Το μήνα των διακοπών οι αντιπροσωπείες είχαν φουλ δουλειά. Οι ταξινομήσεις των Ι.Χ το μήνα Αύγουστο παρουσίασαν αύξηση +19.8%. Για άλλη μια φορά οι Έλληνες αγοραστές προτίμησαν την B-TOTAL κατηγορία (ποσοστό 51.4%). Με ποσοστό 26.8% ακολουθεί η B-SUV κατηγορία. Από πλευράς κινητήρων το 39.2% των αγοραστών προτίμησαν κινητήρες βενζίνης και ακολούθησαν με ποσοστό 35.6% οι υβριδικοί HEV κινητήρες.
Η Toyota Europe ετοιμάζει στην Ίμπιζα την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου επαναστατικού Toyota C-HR. Θα γίνει στα μέσα Νοεμβρίου.
Τις εντυπώσεις βέβαια κερδίζει το εμβληματικό concept car της Skoda VISION 7S. Βρίσκεται στον ειδικά διαμορφωμένο stand της SKODA και φυσικά εκεί συγκεντρώνονται οι περισσότεροι επισκέπτες. Ο σχεδιασμός του Vision 7S είναι ριζοσπαστικός. Είναι το αυτοκίνητο του αύριο. Με το εντυπωσιακό καπό, την παραλληλόγραμμη μάσκα, τις αεροδυναμικές γραμμές οροφής για αύξηση της απόδοσης και πίσω με αεροτομή οροφής και φώτα. Και φυσικά επαναστατικός είναι ο εσωτερικός του σχεδιασμός. Η κεντρική κονσόλα θυμίζει διαστημόπλοιο. Το τιμόνι φουτουριστικό με μια τεράστια κάθετη οθόνη .Ανάμεσα στα καθίσματα υπάρχει χώρος για ένα παιδικό κάθισμα. Το δάπεδο του Vision 7S είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα ελαστικά. Τα υφάσματα κατασκευάζονται από 100% ανακυκλωμένα νήματα πολυεστέρα. Θα το δούμε μετά το 206. Υπομονή.
Δυναμική και «ηλεκτρισμένη» είναι η φετινή παρουσία της Ford. Εκτός από το Kuga PHEV, στην έκδοση υψηλών προδιαγραφών ST-Line X Graphite Tech Edition, το ενδιαφέρον των επισκεπτών επικεντρώνεται στην αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E στην κορυφαία έκδοση GT. Με την σχεδιαστική και τεχνολογική υπογραφή της Ford Performance, η Mustang Mach-E GT εξοπλίζεται με δύο πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες που σε συνδυασμό αποδίδουν εντυπωσιακή ισχύ 487 PS, η οποία εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε χρόνο 3,7 δλ. Με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 98 kWh, η κορυφαία εκδοχή του ηλεκτρικού pony της Ford προσφέρει αυτονομία 490 χλμ., ενώ χάρη στο προηγμένο ηλεκτρικό κύκλωμα μόλις 10 λεπτά φόρτισης αρκούν για την κάλυψη 99 χλμ.
Η Renault στο περίπτερό της έχει το ηλεκτρικό Megane E-Tech Electric ,5ης γενιάς, που είναι στημένο στην καινούργια πλατφόρμα ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής CMF-EV. Έχει ισχύ 220 ίππους και αυτονομία έως 450 χιλιόμετρα. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της νέας εποχής Renault που σηματοδοτεί την απαρχή της εφαρμογής του πλάνου στρατηγικού σχεδιασμού Renaulution.
Ένα άλλο πολύ καλό μοντέλο του γαλλικού group είναι το νέο Dacia Spring Electric. To νέο Spring, είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia και αποτυπώνει απόλυτα το νέο πνεύμα της Dacia. Εξοπλίζεται με σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 65 ίππων, ενώ έχει αυτονομία έως 310 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη. Διατίθεται στην πλούσια εξοπλιστική έκδοση Extreme, έχει χώρο αποσκευών 290 λίτρα, ενώ, ανάλογα την υποδομή, μπορεί να φορτίσει έως 80% σε λιγότερο από 1 ώρα.
Ένα άλλο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο είναι το Fiat 500. Κυκλοφορεί σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος. Το κλασικό Hatchback, το μοναδικό 3+1 και το ξεχωριστό Cabrio. Χτισμένο σε μια σύγχρονη βάση με άρτια ηλεκτρική αρχιτεκτονική, το FIAT 500e συνδυάζει το μοναδικό στιλ με την απόλυτη ευκολία στην οδήγηση και γκάμα που περιλαμβάνει τρία αμαξώματα: Το πιο κλασικό Hatchback, το μοναδικό 3+1 με την επιπλέον πόρτα που ανοίγει ανάποδα στη δεξιά πλευρά και το αντισυμβατικό Cabrio. Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική γενιά του θρύλου της πόλης έχει αυτονομία 460 km στον καθαρά αστικό ιστό και 320 km σε μικτές συνθήκες.
Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ (ΠΑ.ΣΥ.Δ.Α.Μ.) ανακοίνωσε παρουσία του δικηγόρου κ. Γιάννη Μεσημέρη, ότι έκανε δεκτή την παραίτηση του Γιώργου Βαρίνου από τη θέση του Ταμία για λόγους υγείας αλλά την παραμονή του ως μέλους του Δ.Σ. Τη θέση του Ταμία του Συνδέσμου ανέλαβε ο Πέτρος Πιτσίνης.
Οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν τους Αγώνες MotoGP διοργάνωσαν μια μικρή γιορτή στο Γραφείο Τύπου της πίστας του Misano, στην οποία τιμήθηκε ο “δικός μας” Δημήτρης Διατσίδης, που συμπλήρωσε 40 χρόνια από το πρώτο του άρθρο για Grand Prix 500. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Auto-Moto με εκδότη τον αείμνηστο Γιάννη Παμπούκη. Ο Έλληνας δημοσιογράφος που καλύπτει όλους τους Αγώνες του MotoGP τα τελευταία 20 χρόνια (και για την τηλεόραση) είναι ο τρίτος πιο παλιός δημοσιογράφος στο Paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ο Δημήτρης Διατσίδης δέχτηκε τα συγχαρητήρια όχι μόνο των δημοσιογράφων, αλλά και των οργανωτών και των ανθρώπων των ομάδων και το γιόρτασε με μια τούρτα και …σαμπάνια.
H Opel Hellas, ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας της με την εταιρεία Γιαννίρης Α.Ε. για την εκπροσώπηση της Opel στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Η εταιρεία Γιαννίρης Α.Ε. κατέχει κορυφαία θέση στον χώρο της αυτοκίνησης στη Βόρεια Ελλάδα, έχοντας καταγράψει περισσότερα από 50 χρόνια παρουσίας στον κλάδο του αυτοκινήτου. Η εκπροσώπηση της Opel έρχεται να συμπληρώσει τη μακροχρόνια συνεργασία της Γιαννίρης Α.Ε. με τον Όμιλο Συγγελίδη, αφού η εταιρεία εκπροσωπεί ήδη επιτυχώς τις Peugeot, Citroen, DS και Mazda στον νομό Θεσσαλονίκης.Η Opel Γιαννίρης Α.Ε. στεγάζεται σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στην οδό Μοναστηρίου 196 στη Θεσσαλονίκη. Ο εκθεσιακός χώρος εκφράζει στο έπακρο τη φιλοσοφία της Opel, προσφέροντας στον επισκέπτη ένα περιβάλλον μοντέρνο, δυναμικό, και τολμηρό. Άρτια εκπαιδευμένο και καταρτισμένο προσωπικό προσφέρει εξειδικευμένη και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στους υποψήφιους πελάτες. Η Opel Γιαννίρης Α.Ε. διαθέτει εκθέματα που καλύπτουν όλη την γκάμα των επιβατικών και επαγγελματικών μοντέλων της Opel, καθώς και οχήματα Test Drive. Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο/φανοποιείο προσφέρονται υπηρεσίες aftersales, πάντοτε στα πρότυπα ποιότητας της Opel.