5 κλειδιά για την οικοδόμηση ενός ισχυρού brand στην αναζήτηση.
Το Reputation Management είναι μία από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες σήμερα στο χώρο του digital marketing.
Ο Warren Buffett είπε κάποτε ότι μπορεί να πάρει είκοσι χρόνια για να φτιάξει κανείς τη φήμη του και μόλις πέντε λεπτά για να την καταστρέψει.
“Εάν το σκεφτείτε καλά, θα αρχίσετε να σκέφτεστε διαφορετικά.”
Η δήλωση είναι πιο αληθινή σήμερα από ποτέ, με μάρκες που έχουν «φτιαχτεί» και «καταστραφεί» με μια σειρά από tweets. Η φήμη του εμπορικού σήματος είναι εύθραυστη και πρέπει να προστατευτεί.
Ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές για την διαχείριση του brand σας για τη βελτίωση της απόδοσής σας στο διαδίκτυο.
1. Αποκτήστε το μέγιστο των ερωτήσεων και απαντήσεων της Google.
Ο καθένας που ψάχνει για το εμπορικό σήμα σας στο Google μπορεί να σας υποβάλει μια ερώτηση και να πάρει μια άμεση απάντηση από την ίδια την Google.
Ως εκ τούτου, οι Ερωτήσεις και οι Απαντήσεις της Google μπορούν να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που θα σας βοηθήσει να χτίσετε μια σταθερή φήμη, η οποία μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να ξεκινήσετε την παρακολούθηση και την απάντηση σε ερωτήσεις των χρηστών.
Οι χρήσιμες και ενημερωτικές απαντήσεις από τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δείχνουν ότι η εταιρεία σας προσπαθεί να φροντίσει τους πελάτες της.
Όντας παρόν και ενεργός, μπορείτε να κερδίσετε τους υποψήφιους πελάτες.
2. Εφαρμόστε δομημένα δεδομένα όταν υπάρχει η δυνατότητα.
Εκτός από τη λήψη περισσότερων κλικ στο δικτυακό σας τόπο, είναι επίσης σημαντικό να οικοδομήσουμε και να διατηρήσουμε μια καλή εμπορική παρουσία στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να εφαρμόσετε δομημένα δεδομένα για τον ιστότοπό σας ώστε να παρουσιάζουν πλούσια αποτελέσματα για τους χρήστες και να αντιπροσωπεύουν το εμπορικό σήμα σας με πιο επαγγελματικό τρόπο. Αυτή είναι η μία βασική υπηρεσία του reputation management.
Τα δομημένα δεδομένα της Google είναι μια τυποποιημένη μορφή για την παροχή πληροφοριών σχετικά με μια ιστοσελίδα και για την ταξινόμηση του περιεχομένου μιας σελίδας – είτε πρόκειται για σελίδα. Συχνές ερωτήσεις, προϊόντα, κριτικές ή βίντεο.
Η προσθήκη συγκεκριμένων χαρακτηριστικών HTML στις ιστοσελίδες σας μπορεί να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας και να παρέχουν μια καλύτερη εμπειρία αναζήτησης.
3. Διαχειριστείτε το ΝΑΡ.
Το ακρωνύμιο NAP σημαίνει όνομα, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου. Και αναφέρεται στις πληροφορίες που εμφανίζονται σχετικά με την επιχείρησή σας σε οποιονδήποτε ιστότοπο που το εμφανίζει.
Έχοντας ακριβείς και συνεπείς πληροφορίες NAP (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο) σε όλες τις γωνιές του ιστού θα ωφελήσει τις προσπάθειες SEO σας και μπορεί να συμβάλει στην περαιτέρω εδραίωσή της.
Η συνοχή του ΝΑΡ είναι σημαντική για πολλούς λόγους. Εάν έχετε διαφορετικές παραλλαγές του NAP σας στον ιστό – ειδικά εάν ορισμένες από αυτές δεν έχουν ενημερωθεί – αυτό μπορεί να κάνει δύσκολο για τους πελάτες σας να βρουν τις σωστές πληροφορίες κατά την αναζήτηση της εταιρείας σας.
4. Βελτιστοποιήστε τα κανάλια κοινωνικών μέσων για την αναζήτηση.
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν προφίλ επώνυμων κοινωνικών μέσων. Η βελτιστοποίηση της κοινωνικής παρουσίας σας θα βοηθήσει στην αύξηση των κλικ στα προφίλ σας.
Εάν τα κοινωνικά προφίλ σας έχουν επαληθευτεί, αυτό είναι ένα μπόνους. Καθώς η Google είναι πιο πιθανό να εμφανίσει τα επαληθευμένα προφίλ στην καταχώριση πληροφοριών.
5. Εκτελέστε PPC διαφημίσεις για το εμπορικό σήμα σας.
Είναι πολύ φθηνότερο για τις περισσότερες επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις αμειβόμενες διαφημίσεις αναζήτησης. Και με αυτό τον τρόπο να συμβάλλει στη σταθεροποίηση του brand σας στο μυαλό των πελατών.
To Reputation Management είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Εμπιστευτείτε την καλύτερη εταιρεία digital marketing για να έχετε τα αποτελέσματα του θέλετε!
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.