13.4 C
Athens
Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου, 2025
ΑρχικήΧωρίς κατηγορίαEπαγγελματίας SEO: πως θα αναδείξετε την μοναδική σας αξία

Eπαγγελματίας SEO: πως θα αναδείξετε την μοναδική σας αξία

Date:

Related stories

Λάμπρος Κωνσταντάρας για Δημήτρη Παπανώτα: «Δύσκολα θα συνεργαζόμουν μαζί του, θα υπήρχε πολλή σύγκρουση»

Λάμπρος Κωνσταντάρας για Δημήτρη Παπανώτα: «Δύσκολα θα συνεργαζόμουν μαζί...

Λήξη «συναγερμού» στην Αθήνα για ύποπτο αντικείμενο κοντά στα ιστορικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας

Οι γύρω δρόμοι δόθηκαν ξανά σταδιακά στην κυκλοφορία. Εντοπίστηκε αντικείμενο...

Συνελήφθη στην Πάτρα άνδρας που επιτέθηκε με μαχαίρι σε ένοικο της πολυκατοικίας που διαμένει

Κατηγορείται για απόπειρα ανθρωποκτονίας Συνελήφθη, από αστυνομικούς του Τμήματος 'Αμεσης...
spot_imgspot_img

Eπαγγελματίας SEO: πως θα αναδείξετε την μοναδική σας αξία.

Μιλάμε για μια συνοπτική και πειστική ομιλία που μεταφέρει τη μοναδική αξία σας ως επαγγελματίας SEO. Ο χρόνος που χρειάζεται είναι απλά ο χρόνος που θα έχετε με κάποιον με τον οποίο μοιράζεστε έναν ανελκυστήρα. Τι κάνεις ακριβώς;”

Γιατί αυτό είναι τόσο δύσκολο;
Ας εμβαθύνουμε. Λοιπόν, υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές απαντήσεις στο ερώτημα “τι κάνεις ακριβώς”. Νομίζω ότι είναι δύσκολο να βρούμε μια συνοπτική εξήγηση για διάφορους λόγους. Ας δούμε γιατί.

1. Πολλές ειδικότητες στο SEO

Υπάρχουν οι τοπικοί SEO και οι αναλυτές. Υπάρχουν οι τεχνικοί SEO, άνθρωποι που είτε εργάζονται σε μια ομάδα ανάπτυξης είτε βρίσκονται σε στενή συνεργασία με μια ομάδα ανάπτυξης. Αυτό νομίζω ότι είναι μια χαρά. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές πτυχές στο SEO, και νομίζω ότι είναι κάτι το φοβερό. Αυτό είναι, για μένα, ένα σημάδι ωριμότητας της βιομηχανίας. Έτσι, όταν υπάρχουν πολλές διαφορετικές ειδικότητες στο SEO, νομίζω ότι είναι σωστό και καλό οι συζητήσεις προώθησης να διαφέρουν μεταξύ τους.
Έτσι, εάν έχετε μια ειδικότητα στο SEO, μπορεί αυτή η προώθηση να είναι διαφορετική. Θα πρέπει να εξυπηρετεί το μοναδικό είδος SEO που κάνετε, και αυτό είναι κάτι φυσιολογικό.

2. Διαφορετικό κοινό

Δεύτερον, υπάρχουν διαφορετικά είδη κοινού.  Ίσως μιλάτε στο αφεντικό σας ή σε έναν πελάτη. Για μένα, αυτές οι συνομιλίες θα πρέπει να είναι πιο επικεντρωμένες στα έσοδα.
Αυτοί θα θέλουν να μάθουν: Ποια είναι η αξία αυτού που κάνετε; Πώς θα τους βοηθήσει να τρέξουν την επιχείρησή τους και να παραμείνουν υψηλά και κερδοφόροι; Εάν μιλάτε με έναν προγραμματιστή, αυτή θα είναι μια κάπως διαφορετική συζήτηση. Πιστεύω λοιπόν ότι θα πρέπει να αλλάξουμε λίγο αυτή την συζήτηση προώθησης για να την κάνουμε λίγο πιο ευχάριστη για τους ανθρώπους με τους οποίους μιλάμε.

Eπαγγελματίας SEO: πως θα αναδείξετε την μοναδική σας αξία

3. Ωριμότητα αλγορίθμου

Ο τρίτος λόγος είναι ότι προφανώς έχουν γίνει πολλές αλλαγές στον αλγόριθμο και καθώς ωριμάζει, η δουλειά του SEO θα δείχνει πάντα τελείως διαφορετική από την προηγούμενη χρονιά και αυτό δείχνει ότι οι δουλειές μας αλλάζουν συνεχώς. Πιστεύω λοιπόν ότι πρόκειται για μια πραγματικότητα στην πρέπει να ζήσουμε, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι σημαντικό, παρόλο που τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς, να έχουμε ένα βασικό επίπεδο προώθησης για να μπορούμε να εξηγούμε στους ανθρώπους τι ακριβώς κάνουμε.

Για αυτό είναι δύσκολο. Αυτή είναι η συζήτηση προώθησής σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Subscribe

- Never miss a story with notifications

- Gain full access to our premium content

- Browse free from up to 5 devices at once

Latest stories

spot_img